چگونه مانع سرخ شدن گونه ها شویم؟ | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

چگونه مانع سرخ شدن گونه ها شویم؟ | پزشکی


آیا شما هم نوع‌های سرخی دارید؟؟ اصلا بی قرار نباشید. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که سرخ شدن نوع‌ها قادراست علامت این باشد که شما قابل اطمینان هستید. در حقیقت،بعضی از پژوهشگران و کارشناسان بر این باورند که سرخ شدن نوع‌ها امکان پذیر است به عنوان علامت وسیگنالی برای مردم بیگانه باشد که احساسات شما واقعی و قابل اطمینان است. البته سرخ شدن نوع‌ها در محیط کاری یا یک جلسه باارزش به دید اصلا مناسب نیست و زیادتر مردم به دنبال روش‌هایی برای جلوگیری از آن هستند. در این مقاله قصد داریم به همین موارد بپردازیم.

یک ژست خوب داشته باشید:

سرخ شدن نوع با یک احساس برانگیختن می‌شود و آن احساس نیز همواره خجالت و شرمساری است. اما برای اینکه خجالت بکشید، بایست ضرر پذیر باشید. به همین خاطر وقتی که در جمع خانواده خود هستید حتی وقتی که اشتباه فاحش و خنده داری را مرتکب می‌شوید نیز خجالت نمی‌کشید و نوع‌هایتان سرخ نمی‌شود. اما اگر در یک اتاق به همراه همکاران یا مردم بیگانه حضور داشته باشید حتی یک اشتباه کوچک منجر به سرخ شدن شما خواهد شد. برای اینکه با حس ضرر پذیری مقاومت نمایید، تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که بایست به مدت چند ثانیه سر پا بایستید، سر خود را بالا نگه دارید و پاهای خود را اندکی به اندازه عرض شانه باز نمایید. همین امر سبب ایجاد حس اطمینان به نفس در شما می‌شود و قادراست حس ضرر پذیری را دور نماید. البته قبل از انجام این حرکات مناسبتر است در یک فضای خصوصی آن را تمرین نمایید.

با پوست خود مهربان باشید:

سعی نمایید از استفاده محصولات ضد پیری و لایه بردارهای گلیکولیک پیشگیری نمایید. این محصولات قادراست پوست حساس شما را بدتر کند و سبب ایجاد سرخی در نوع‌هایتان گردد.

از میل کردن مواد داغ و تند پیشگیری نمایید:

اگر شما قبلا سرخ شدن را تجربه کرده‌اید و اکنون قرار ملاقات باارزشی دارید، قبل از قرار از استفاده الکل، آشامیدنی‌های داغ و مواد تند پیشگیری نمایید. همه ی این موارد محرک تولید یک ماده شیمیایی به نام هیستامین در جسم هستند که می توانند حس گرگرفتگی زیادتری در شما ایجاد کنند. به جمله دیگر، اگر فکر می نمایید تقویت پیش رو سبب سرخ شدن نوع‌های شما خواهد شد، مناسبتر است از استفاده خوراکی های تند و داغ پیشگیری نمایید.

از رویکرد سرد مصرف نمایید:

قبل از ملاقات، یک عدد حوله را در آب سرد فرو ببرید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت خود بگذارید. کمپرس آب سرد نیز قادراست رگ‌های خونی را منقبض کند.

از مواد و لوسیون‌های سبز مصرف نمایید:

بعد از اینکه از کمپرس آب سرد مصرف کردید، مناسبتر است از یک لوسیون که دارای محتوای مایل به سبز مصرف نمایید. از آنجایی که رنگ سبز در بخش مقابل رنگ قرمز قرار دارد قادراست قرمزی را مخفی کند.